80-talsoutfit

Har varit på stan idag med Tess för att hitta klädsel till våran födelsedagsfesten vi ska ha tillsammans med Becka med 80-talstema! :) Tess hittade nästan hela sin outfit på Gina Tricot ;) haha dom hade ju helt perfekta kläder med hemska färger och konsiga kläder ;)

Jag tänker inte avslöja min outfit men det är inte fagert kan jag ju berätta!! Vi kollade nästan bara på saker till festen, men lite annan shopping hann vi ju såklart med! ;) Jag hittade ett linne på Carlings :)

Sen hade jag ju tänkt köpa en ny tv också, men när jag kom till Media Markt så visade det sig att dom inte hade lika låga priser som jag trodde! Jag hade tänkt att lägga ut högst 5 000 kr och i reklambladet såg det ut som att dom hade många tv-apparater som låg under det men det visade sig att dom som kostade mindre än 5 000 var små! För att få en så stor som jag hade tänkt mig så var jag nog tvungen att lägga ut runt 10 000 och det vill jag inte! Så istället köpte jag två cd-skivor :) En med 100 hits från 80-talet och en med 100 rocklåtar. Kändes ju bra att ha köpt nånting iaf ..

   

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag börjar få panikångest över vad jag ska ha på mig. Måste ta tag i det där, men först ta tag i den jag ska gå med :P

2009-04-28 @ 21:37:12
URL: http://aalltid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur vart det med sommarjobb för dig? Du ska inte va nått på GDL va?! ;/

2009-04-28 @ 21:59:24
URL: http://aandeersson.blogspot.com
Postat av: Frida

Haha fan vilket ballt linne. Är sjukt taggad på 80 tals fest!

2009-04-29 @ 17:58:56
URL: http://izidor.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0