Helt sick!

Som bekant så öppnade MediaMarkt ett varuhus här i Umeå och idag.. Skogaholms ligger på parallellvägen till varuhuset så det är samma infart..När jag körde till jobbet imorse runt kvart i 10 så var det kö hur långt som helst från varuhuset!!!

Som tur var så vare helt fritt på vägen dit så jag gled förbi alla bilar och kom fram till jobbet.. Men när jag sen skulle köra hem så var det ett helvete!!! Det va seriöst bilar överallt och kö hur långt som helst!!! Önskade att det hade funnits en separat fil för oss som jobbar ;) Det strömmade liksom en strid ström med bilar hela vägen in till stan och det va bilar över hela området!!! Fattar inte varför inte folk bara kan vänta en vecka?! Jag tror faktiskt att grejerna finns kvar då också! ;) Hoppas att det är lugnare dom andra dagarna så det inte är ett sånt där kaos länge till!!!

Jag fick fan världens chock!! Trodde verkligen inte att så mkt folk skulle fara dit första dagen!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0