Midas

Var hos Midas(min sköthäst) i Söndags :) Hade inte varit där på jättelänge, men jag va så himla sugen på att ta en runda i skogen. For ut barbacka i skogen och råkade rida vilse lite för jag skulle prova en ny ridväg... Det visade sig tillslut att jag bara hade ridit runt i en cirkel. haha så det kan gå! ;)
Det va iaf superhärligt i skogen!! Det va soligt och varmt och Midas va duktig.. Va grymt härligt att galoppera fram !!!

Tyvärr så innebär ju vår hos en häst MASSOR MED LÖSHÅR!! :S Stog i typ 45 min och skrubbade med en massageskrapa för att få bort allt löshår.. Tillslut blev det en hel hög! Dessutom hade jag typ halva hästen på mina byxor och jacka..


Massa med hår!! ;)


Trött, men nöjd i solen!! :D

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0