Nya löpskor


Har varit på stan idag och gjort lite ärenden. Började med att hitta ett par löpskor på rea på Intersport. Dom kostade egentligen 1400 men jag fick dom för 600! :D Så jag lämnade igen dom andra skorna som jag köpte i onsdags.. Så där tjänade jag 900 kr!! Känns ju alltid bra!

Köpte lite andra saker också ! ;) Gick upp på D&D och hittade en jättemysig t-shirt från Vila och den kostade bara 100 kr! Sen hittade jag ett par skor och två väskor på secondhand. Blev supernöjd med det! Älskar att hitta skor och väskor på secondhand eftersom det är så billigt! Men det är nog det enda jag köper från secondhand också.. Jag gillar som inte tanken på att inte veta vem som har haft kläderna innan eller hur äcklig den personen är ;)

    

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0