oversize

Har varit på stan med Becka på stan idag! Hon övergav mig dock runt 3 för hon skulle hem på spanskan.. Jag shoppade iaf loss helt!! Finns så jäkla mkt fina kläder på stan nu!!! :D Hittade en kofta på rea på MQ, nya mjukisar på Stadium, cityshorts på H&M, oversize T-shirt Carlings och en T-shirt från JC. Köpte ett par joggingskor på i Stadium men sen upptäckte jag att det fanns mkt billigare skor på intersport så dom ska mamma få lämna igen imorrn..

Va uppe på D&D också och jag blev typ kär i allt!!! Speciellt alla oversizetröjor från Numph!! Ska nog gå in på nelly.se och kolla om jag inte kan hitta dom för en billigare päng..

   
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! vad snygg bloggen blev! :D



jo, jag har fått ditt sms, men jag tror jag har råkat radera det, när inkorgen blev full :S när var festen?? känns ju som att jag inte kommer att känna någon på festen...? men det vore kul att ses! du är jättevälkommen att hälsa på i lägenheten när du vill!! :D

2009-04-22 @ 22:15:15
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0