Puuuh!

Nu har jag jobbat 22 timmar på två dagar!! Det är riktigt tufft att jobba från 06.00 till 16.45! Speciellt när allt går dåligt!! Jag har mest hamnat längst ute i packen med att lägga bröd i kartonger och stapla på pallar.. Är inte direkt roligt.. Det är desstom asjobbigt att stå där eftersom det är så kallt!! Dessuom så pajjade kartongmaskinen och funkade inte på hela dagen! :( Hatar när inte maskinerna fungerar!!!

Trots att det kändes omöjligt så var passet tillslut över och jag for hem!! Va superfint väder ute när jag gick ut på parkeringen!! Man ser ju som nästan aldrig solljus inne i fabriken så det är ju alltid en trevlig överraskning när det är soligt ute! Skippade jackan och körde hem med öppet fönster! Vår, vår, vår!!

Men nu ska jag ta igen mig lite för nu har jag bara torsdagsnatten kvar i veckan att jobba! :) Imorrn ska jag nog kanske gå på stan med Becka :)

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0