Söndagmorgon 03.45

Då vaknade jag imorse!! Det var lite trögt att släpa sig ur sängen kan jag säga!! Var dock inte många bilar att trängas med på väg till jobbet! ;) SÅG 5 bilar på 1,75 mil!! ;) haha inte direkt så mkt.. Va några fyllon som inte hade farit hem än. Kändes lite konstigt att dom fortfarande vakna, men jag hade sovit och skulle fara och jobba...

Va på uppvägningen idag där man väger upp ingredienser till bröd... Är rätt tungt eftersom det är mkt lyft och säckarna är inte direkt små!! Fick testa på att göra olika sorters bröd så det blev lite omväxling.. Tiden gick faktiskt skapligt fort, men oj så skönt det var att få fara hem!! Dessutom var det superväder idag igen ute så jag satt mig och solade på verandan en stund när jag kom hem... Har dock ont i fötterna så jag gruvar för att stå i 11 timmar imorrn.. :/ Men då får jag iaf sova "ända till" kvart i 5 ;)

Ikväll ska jag inviga mina nya jogginsskor! :D


Roligt på jobbet?? ;)

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0