Tv eller inte tv??

Jag funderar på att fara på MediaMarkt och köpa en platttv till veckan.. Ska dock vänta tills det har lugnat ner sig med folk så man inte behöver vara där hela dagen.. Men jag tror inte att det kommer vara så mkt med folk efter helgen.. Hoppas jag iaf! ;)

Vet dock inte riktigt vad jag ska satsa på.. Blir alltid så velig när jag ska köpa it-grejer för jag vill ju ha nåt som håller ett tag.. Och som inte typ hackar eller flimmrar..
Får hoppas att man kan få bra hjälp där, men jag hörde på jobbet att dom hade mkt folk i affären som kunde hjälpa en.. Det kändes ju bra.. Det var dessutom flera från bageriet som hade varit där i torsdags och köpt platt-tvs så det kändes ju tryggt.. Frågade ut pojkarna ltie på jobbet vad man skulle välja, men jag tror nog att jag ska fråga på affären också.

Ska iaf ladda kontokortet så jag har lite peninga att betala med..Ska bli ganska kul att byta ut min lilla husvagnstv ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0