Bondefrun! ;D


Här ser ni en äkta bondmora!! ;D haha Jag och Tess va ute på en härlig prommis med hundarna i solen och sen såg vi på tv här.. :)
Men innan vi gick in så såg Tess att vi hade en lie stående och hon blev skittaggad på att testa! ;D haha
Blev helt chockad av att hon aldrig har använt en lie!!!! Bor i boschen och har aldrig använt en lie!! Helt galet ;)
Jag hade nog kunnat lämna henne där hela kvällen, men då hade vi nog tappat rabatterna också ;) Hon va ju helt vild med den där... Va en riktig härlig kväll för nu är det ju slut på jobbveckan!! ;D Fast jag jobbar på lördag igen så det är inte mkt till helg..

Men nu är jag svintrött så nu ska jag isäng och ta en ordentlig sovmorgon!!
Inga väckarklockor här inte!!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0