Duktig flicka!!


Titta så duktig jag har varit!! Försöker lugna mina nerver genom att planera lite så att det inte känns så mkt som att hoppa ner i en pool med hajar!! ;) haha Kunde inte somna igår heller för jag låg bara och tänkte på att jag och Becka dök i Stora Barriärrevet och så kom det hajar och åt upp oss!! :S Är LIVRÄDD för hajar och är inte superförtjust i att vara under vatten heller!!!!!!
Men vaför ska du då dyka kan man ju undra, men man kan ju inte fara till Australien och inte dyka i Barriärrevet!!
Känner mig lite stressad nu också för imorrn blire lite jobbigt.. Jobbar till kvart i 12 ikväll, sen blire hem och sova direkt för imorrn blire upp tidigt för 8 måste vi va på sjukhuset för att vaccinera oss, sen blire att ta kort till visum och körkort, sen hem till Becka och planera resan, förmodligen ringa till ticket och sen ska jag jobba kväll imorrn igen!! :( USCH!

Men nu måste jag fixa iordning lite för imorrn så jag slipper göra det halvdöd imorrn ;)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är nog bra att planera :)



Jo det var dom som mailade sist som kom och hämtade dem med moped idag. Haha, i regnet. Men mamman var jätteglad, hon kunde knappt prata svenska så sonen var med som tolk haha :D

2009-08-16 @ 15:11:15
URL: http://aalltid.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0