Oj, vilken dag!



Vaknade heldöd kl 06.30 efter bara 5 timmars sömn
eftersom jag jobbade till 23.45 igår!!
Gjorde mig iordning och sen for jag och plockade upp Becka för att åtka till Infektion på sjukhuset för att vaccinera oss..
Det va svinmkt folk där och vi fick såklart vänta tills det bara va en mamma med två barn kvar!! Vi satt där i 2 timmar och sen visade det sig att jag ändå inte behövde ta några sprutor alls!! :( Kände mig dock ändå överlycklig eftersom jag slapp ha några nålar i mig!!!! Wunderboum!
Becka tog dock en spruta.. Sen for vi och tog passfoto och tog reda på vart vi skulle ansöka om internationellt körkort..
Resten av tiden tills kl va 3 och jag for till jobbet igen spenderade vi med att planera inför resan, skriva ut blanketter till körkort, börja ansöka om visum till NZ och äta lite lunch :)
Börjar kännas lite pirrigt nu när det börjar bli verkligt.. Men KUL samtidigt!!

Kändes dock fruktansvärt jobbigt att släpa sig till jobbet igen och jobba till 23!! :(
Som tur va så vare rätt lite folk så det va grejer att göra hela tiden så man hann aldrig känna efter..
Nu ska jag dock gå och sova och ta igen lite sömn så jag är pigg och kry imorrn! Har tänkt ansöka klart om visum till NZ och sy klart kjolen imorrn! Sen på onsdag blir det bokning!!!! GAAAAAAH!

See ya and sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad har jag missat? Vars ska ni?!

2009-08-19 @ 14:26:50
URL: http://hastigt.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0