Varför ha hjärta ge mig choklad


Jag,Maria och Tess hade svinkul med magneterna på Sandras kyl! ;D haha FLUM!

Hade en kulig utekväll igår! Började med förfest hos Sandra med vänner. Frida kom också vilket va en riktigt kul överraskning trots att orsaken till varför hon inte for ut med sin andra kompis inte va så superkul...
Vi hade skitkul där och alla va taggade och på spets! ;) Speciellt jag och Tess ;) haha
Lyssnade på massa bra musik och pratade om allt möjligt!



Sen bar det av in till stan till Tc :D Kom in där den här gången också! ;) haha
Vi dansade asmkt och det va hur varmt som helst, men kuuuuul!!! Va fan värre än att va i ugnen på jobbet!! ;) haha
Va ovan dessutom att ha håret nere så det kändes som en lejonman som bara värmde!
Men kul vare ändå!!! Va synd att det regnade ute så man kunde inte sitta på uteserveringen utom under taket, men jag satt nästan aldrig ner faktiskt utan va mest på dansgolvet! :D

Hade en liten illamåendeperiod där på mitten, men jag satt mig på toan och andades så gick det över!
Skulle ha skippat sista cidern för jag köpte en rosa pantern också!!
Rosa pantern är seriöst den godaste drinken!! ♥
När dom stängde så gick vi ut.. Jag va så oerhört glad över att jag tog med mig paraply och flipflops ut som jag hängde in i garderoben!!!! Kunde fan ha tagit betalt för att folk skulle få stå under paraplyet! ;) Så jag slapp både regn och att behöva ha mina obekväma skor bara för att jag är så smart! ;)  
Jonas och Semhar skjutsade hem Frida och jag och Tess följde Maria till bussstationen.. Det va faktiskt rätt mysigt att tränga ihop oss allihop under samma paraply ;) haha

Sen gick jag och Tess till Max för att äta världens godaste hamburgare!!!!! ;D


Typ världens härligaste bild!! ♥

     

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, vart det mkt för Frida? Hon var nämligen JÄTTE bakis igår! :)



Hade ni roligt?

2009-08-02 @ 11:27:50
URL: http://hastigt.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0