Sluta tidigt för första gången!


Fick gå hem tidigare igår och idag!! :
D Otroligt skönt!!!!!
Har inte fått gå hem en minut tidigt eller börjat en minut sent på hela sommarn så det kändes som att det faktiskt va min tur! ;) Har ju varit på uppvägningen i veckan så man är inte bunden som i ugnen där nån alltid måste vara för att passa ugnarna..

Hade nog fått gå hem typ 12 eller ännu tidigare idag om inte svalbanan på 2an hade stannat och allt hade gått åt helvete! :S Det va dessutom bara jag och Tobias i hela bageriet för han som orsakade stoppet hade såklart gått hem så det blev lite svårt att hinna med!! Tack så mycket för det!!
Vi fick först stå och plocka av bröd i hundratal ur ugnen i vild panik!! Sen hann vi inte lägga upp brödet på bandet igen innan nästa sort kom så jag fick stå och plocka av grovlimpa som kom ut ur ugnen medans Tobias plockade på skogaholmslimpa! ;) Inte så speciellt kul!!! Resten av tiden så städade vi och gjorde fint! Jag va så sjukt duktig! Spolade, skrubbade och skrapade det stora avloppet i vägrummet!! Det blev skitsnyggt och jag va riktigt stolt faktiskt!!

Nu ska jag ta en riktigt härlig skönhetsstund :D Måste duscha för jag orkade inte duscha igår för att jag skulle jobba idag (ja, jag är äcklig!), raka ben(+det andra) , ta ett fotbad, skrubba bort mina stackars fötter som lider från mina obekväma arbetsskor och måla naglarna!! :D
Så himla härligt att få bli lite fin och inte behöva sitta med mjöl i ansiktett och fettigt hår!

Ikväll ska jag dessutom ut och fika med brudarna och jag funderar på att ha min Paris, Kate & I -klänning som jag har lovat mig själv att använda! ;)



Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0