Soligt idag!

Har jobbat på uppvägningen idag... Jag står alltså och väger upp ingredienser till bröd i backar som man sedan häller i trågen så man kan blanda deg... Det är rätt tugnt att släpa runt på alla säckarna, tråkigt och dammigt som få!!!! Man får typ hostattack på hostattack ;) Gick dock bra idag utom lite segt på morgonkvisten..

Direkt jag kom hem så tog jag en sväng med lille Phir sen for vi ut med hästarna :)
Va rätt länge sen nu och det va svinmysigt! :D Soligt och fint och Midas va jättehärlig och duktig!
Men nu äre snart krubb och sen ska jag försöka kolla upp lite inför resan.. Måste ju hitta en asbillig flygbiljett mellan umeå och sthlm..

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad jag är avundsjuk på er som får resa iväg till Nya Zeland o värmen just som mörkret och höstrusket kommer.

2009-08-25 @ 13:16:06

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0