Varför kan inte livet vara tajmat ?!

Varför kan inte livet bara bli tajmat bättre?!
Alltid ska allt komma samtidigt så man måste göra massa jobbiga beslut!

Till exempel jag gick arbetslös i flera månader efter studenten men när jag äntligen fått jobb på skogaholms så ringde dom såklart från andra jobb och erbjöd anställning.. Men då måste man börja göra massa jobbiga val och då valde jag skogaholms.. Men det har jag faktiskt inte ångrat heller...
Nu när jag ska fara bort så blir det ju så himla ovisst om jag ens har jobb kvar på skoga eller om jag måste börja söka jobb igen! Eller måste jag???

AAARGH! kan man inte bara få se in i framtiden så man vet vad man ska välja nu?!
Fast det skulle ju samtidigt inte vara kul för ibland är ju överraskningen det bästa av allt!!!

Men nu ska jag försöka att sluta fundera och gå och lägga mig istället.. Sista arbetsdagen för veckan imorrn så jag måste sova ordentligt!!!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0