2 - dagars och inte mkt till somn!

Dagen efter var Jannikas (tyska tjejen som ar dar pa praktik) fodelsedag sa alla for till puben och at middag. Efter det sa for "vi unga" manniskor till sheeringquarters igen eftersom Stevie och Luke skulle dit.. Nar vi kom dit satt hippisarna fran igar dar och spelade lite halvdyster musik pa gitarren. Dom blev dock jatteglada nar jag och Becka kom dit och sen fick vi dra igang festen! ;) Dessutom fick jag berom for att jag hade "out-dranked" t.o.m. Porky och det var inte det lattaste kan jag saga! Dom var djupt imponerade! ;)

Snart akte den mekaniska hasten fram(dom hade mkt skumma saker dar!) och alla blev mer eller mindre tvingade att hoppa upp pa den! haha Annars satt vi mest och spelade gitarr, sjong och pratade skit. Nar ingen spelade gitarr sa lyssnade vi pa musik fran BANDspelaren (inga cd:er har inte) och speciellt da en sang som aldrig kommer lamna mitt huvud! Det var ett band som bara hade den laten pa och som spelades om och om igen! Vi lyssnade sakert pa den typ 20 ggr, men anda sa sjong alla med lika helhjartat varje gang!! Hur kul som helst!

"Oh, baby It's making me crazy, every time I look around, IT'S IN MY FACE!..."

Innan kvallen var slut hade dessutom jag, Becka, Luke och Stevie dessutom lensat kylskapet for att gora mackor!
Man borde inte lamna mat framme nar det ar fulla manniskor i narheten! ;)

Hade dock sa himla kul, dock inte lika kul som kvallen innan men inte illa alls!! Det ar alltid kul att festa med gamla hippies ju!! Dessutom ar bondefolket sa roliga!
Nar vi kom hem runt halv 5 pa morgonen hittade vi en lapp i koket fran Meave tidigt pa morgonen. Sa efter 2 timmars somn klev vi upp kl 07 och hjalpte till med att drafta(dela faren fran lammen) faren och det var ratt slitet kan jag saga!

Kommer sakna Whanga sa himla mkt och allt folk som bor har! Man kommer ju aldrig nagonsin uppleva det har igen sa det kandes riktigt sorgligt att behova aka darifran! Dock sa Maeve att om vi inte fick jobb nar vi kommer hem igen sa far vi komma och jobba for henne! Skulle latt gora det om jag har pengar!

Jag ar sa glad att vi for tillbaka en vecka till for det var en san sjuk rolig vecka! Vi jobbade dock inte sa hemskt mkt utom rousingen utan vi festade som mest! Trots att man inte var sa frasch hela tiden och inte sov speciellt mkt har jag aldrig haft sa mkt roliga fester inom en vecka! Jag tror dessutom vi ar ratt omtyckta har for alla blir alltid superglada nar vi kommer och vi drar alltid igang festen! Men vi ar ju awesome ocksa!


Becka, Kristie och Freddie innan vi lamnade puben


En del av varat band ;) Han med gitarren agde stallet



haha, engagerade i vart spelande! Har dock gett upp trummorna,
men Becka hade sin pinne med kapsyler pa!




Luke tar sig en tur pa hasten..


Endel var dock lite mer engagerade an andra.. Skrattade sa jag nastan
foll av stolen!




Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0