Auckland in wintertime

Ar nu framme i Auckland.. Varat hostel ligger forstass pa toppen av en brant backe sa det var ratt sa svettigt att slapa aset uppfor!! Dessutom ar hela Auckland uppfor hela tiden sa det va sjukt jobbigt!
Hostellet ar dock fint och antligen slipper vi vaningssangar! Utanfor fonstret ar grannhotellets bubbelpool, swimmingpool och solstolar som en teaser, men det ar ju bara att dra for gardinerna och inte latsas som ingenting ;) Fick dock en fieldday nar vi hittade till "gratis-mat-hyllan" som brukar finnas pa dom flesta hostel dar folk kan lamna mat dom inte vill ha. Till varan enorma gladje var det massa mat dar och bra grejer sa vi snodde at oss det varda! Sa nu har jag smor till min sas, jag hittade limpa till frukost imorrn, becka hittade ris, vi ska gora gurk-och morotsdipp ikvall i salsasas och dessutom fanns det matolja! WIHO!! Sniffade lite pa vitlokssmoret men det va sa himla lite kvar att det ratt ovart. Dock luktade det snuskigt gott!

Pa julafton blir det pizza for att fira sa det taggar vi bada tva!!! Ska blir sa sjukt gott och harligt att behova gora mat sjalv for en gangs skull!

Becka ringde precis till hotellet i malaysia for vi har inte fatt nan bekraftelse an och jag satt och asgarvade bredvid nar hon forsokte fa fram budskapet till damen pa andra sidan som inte pratade valdans bra engelska.. Min mejladress blev darfor "Bangkok-England-Bangkok-Bankok-Irland-Norway" hahah hur kul som helst!!! ;)

Annars har det som inte hant sa mkt sen sist.. Vi hittade ett billigt internetcafe har sa jag kunde inte riktigt motsta ;) Ar man beroende sa ar man..

Hoppas alla darhemma har det mysigt nu infor jul iaf!!
Kramkram


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0