Flanget fortsatter

Det blir sallan som man planerat! Vi hade ju tankt stanna i wellington over helgen, men da ar det en fotbollsmatch i helgen sa varenda hostel i hela stan ar fullbokat! AWESOME! (det mest anvanda ordet i det har landet)
Eftersom vi inte vill sova pa gatan sa far vi med fargan om 2 timmar.. Kandes lite surt eftersom vi ville som stadga oss lite har sa man slipper flanga runt sa mkt, men vi maste ju ha nanstans att sova.. Vi far gora wellington nar vi ska upp till auckland igen.. Dock hann vi med lite shopping och jag hittade en supersot klanning for 4 dagars mat! ;) Dom har jattemkt fina klanningar har sa jag ska nog fa becka i en klanning t.o.m! ;)

Det kanns inte sa super att fara mot kallare vader men vi kan ju inte fara hem utan att ha sett sydon.. Dock tror jag inte att vi ska anda ner utan queenstown blir nog det sydligaste stoppet.. Men det ar inte planerat direkt..
Vi far ju som mer dit vinden blaser.. och har i wellington blaser det at alla hall samtidigt sa man fryser arslet av sig! Titta vilken fyndig overgang jag fick till dar! ;)

Men nu ska vi satta oss och titta pa varann till farjan gar.. Vi va ju tvugna att checka ut kl 10 sa vi bar med oss alla vaskorna.. Annars hade man ju hunnit med en snabbis pa stan, men jag gar inte runt med min vaska mer an jag maste! Dessutom skulle vi ju valta ut allt i varan vag!

Ha det bra alla darhemma och njut av snon! Det ar lite konstigt med sol och juldekorationer faktiskt..
Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Berit.

Nu har jag tagit reda på vad awesome betyder. Dessutom har jag hittat queenstown på kartan. Visst ska ni besöka Christchurch också?

Jag har bytt gardiner i köket och hallen och det känns så ombonat och fint. Dessutom så ska jag ut och ta mossa i morgon till blomsterkorgarna vi ska dekorera. Nu är gräs,mattan vit och det är så rent ute. Kram Berit

2009-11-14 @ 21:48:48

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0