Gratis internet igen ;)

Nu ar vi tillbaka i Christchurch efter en liten "utflykt" till Queenstown..
Vi bor pa samma hostel sa nu borjar jag fa ont i ryggen av madrassen igen ;) Men den har gangen stannas vi bara en dag sa imorrn bar det av uppat igen..

Det ar ratt fint vader har idag utom att det blaser (sjalvklart) Vi har tankt ta bussen ut till Akaroa som ligger ute pa en halvudde under/oster om Christchurch.. Dar kan man tydligen se pingviner sa det hoppas vi pa! :)
Har inte hant sa mkt sen jag skrev sist faktiskt, men eftersom jag ar datorberoende sa maste man ju anda och kolla av laget ;)

Kanns jatteunderligt att jul bara ar mindre an en manad bort. Vi ska ju snart flyga fran NZ! Kommer kannas lite konstigt trots att nz inte ar mitt favoritland riktigt. Men det ar nog for att jag inte ar varldens storsta naturfan och jag gillar inte speciellt mkt att vandra ;) Dessutom ar det ju tidig var och dessutom en ovanligt kall var...
Ska bli harligt med lite varme trots att Australien formodligen kommer ha for mkt varme ;) Det ligger mellan 30 och 40 i sydney nu tror jag sa da kommer vi val att langta till kylan lite..


Queenstown Gardens






Ishavet eller?? :S


Kommentarer
Postat av: Bealucius

Åh hoppas ni fick se pingviner! :D älskar att gå på djurpark/se djur. Nä vandring är inte riktigt min grej heller :P Hoppas ni lyckas få någon slags julstämning nu när vi är utomlands, själv ser jag framemot att få ta fram julgrejerna på söndag! :) I år ska det satsas! Ha det fortsatt kul! /Bealucius

2009-11-27 @ 17:54:38
URL: http://bealucius.blogg.se/
Postat av: victoria

ni måste hoppa bungyjump medans ni är på nya zeeland!! :D

2009-11-29 @ 21:29:49
URL: http://wiccys.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0