Avskedsfest för mig och Becka :)

Igår hade vi avskedsfest för mig och Becka :D
Först vare en skitkul förfest hos Victoria och sen for vi till Corona..
Va himla kul att träffa alla innan vi far!! Va endel som inte kunde komma, men det går ju aldrig att tajma in så alla kan.. Men det är ju bara att se till att vi hittar på nåt till veckan med dom som inte kunde komma..

Blev en massa tjatter om allt möjligt och massa skratt!! Vi spelade ölspelet vilket alltid leder till att jag blir full som fan! ;) Är alltid drygt i början, men när man har börjat få ett par klunkar så tycker man det är hur kul som helst!! ;)
Tyvärr så va inte alla taggade på Corona så vi delade på oss..
Det va asbra musik på dansgolvet utom när ett asdåligt band spelade.. Dom va pissdåliga!!! Körde bra rocklåtar, men dom gjorde dom så sjukt dåliga och dessutom hade dom långa tysta pauser!! :S
Men så fort DJ:en tog över så vare bara att dansa och sjunga järnet!! ;D

När det stängde så gick vi till Balloogrillen på Ålidhems centrum och åt hamburgare.. Fick dessutom halva Tess kebab som va typ det godaste jag har ätit hela mitt liv!!! ;)

Men tack så mycket till alla som va på festen och gjorde den så bra! ♥
När vi är tillbaka igen så blire party igen! ;)





Victorias supersöta katt som vi myste med! :)














Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0