farmuppdatering

Tankte bara titta in lite har.. Vi far ju som sagt bara anvanda en halvtimme/dag tillsammans pa internet, men nar man far in tekniken sa kan man skynda sig ;) Jag skriver allting pa word I forvag for da ar det ju bara att kopiera over.. Det suger dock att jag inte kan lagga upp nagra bilder.. jag forstar att det inte ar lika kul att bara lasa massa text!

Vi har det dock bra har pa farmen.. Vi jobbar ju inte direkt hart och dom forsoker typ spracka vara magsackar!! Efter att ha atit nudlar och morotter I en vecka sa kommer vi har till enorma portioner med kott och massa mat!!! T.o.m. Becka blir matt!! OMG! ;) Vi har inte direkt fatt gora nat farmarbete an sa lange eftersom det har varit lite “events” I “stan” bade idag och igar.. Vi har dock varit ute och ridit tva ganger trots att vi fick borja med dom gamla lata pollarna… Ska dock fa ha lite rivigare hastar I helgen tror jag.. Dom avlar araber har sa ni kan ju tanka er hur glad jag ar?!

Jag kan nog kanske rapportera nan gang ibland bara jag anvander mig av tekniken, men bilder far ni vanta med! Har dock mkt trevliga bilder fran varan lilla roadtrip! :) Vi behover iaf inte frysa om natterna har eftersom vi sover med tjockt tacke + 4 filtar! ;)

Ha det bra allesammans dar hemma och skicka garna en halsning genom en kommentar! :) Ni har ju mist den mest viktiga personen i era liv sa visa det nu! ;)

Kram och puss och kram igen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att höra av dig. Det låter ju som ett mysigt ställe. Passa på att äta när ni slipper betala :) det kommer väl fattigare tider. Här är allt bra, -2 och sol. Ha det bra, kram från oss alla.

2009-10-29 @ 12:58:15
Postat av: Berit

Hej! Det är intressant att läsa dina och Rebeckas dagböcker för ni poänkterar och lägger vikten på olika saker. Det berikar ju oss som läser och följer med er. Vilket trevlilgt och för oss annorlunda punkt på kartan ni kommit till!! Där skulle jag trivas.

Jag har gjort kåldolmar i går och i dag. Jag måste ju göra två sorter och tänker bjuda familjen i helgen. Dessutom ska jag besöka graven o ch då hälsa på Fam. Bäcksund som ska få en middag med kåldolmar. Kristina är mest sängliggande under sin cytistatikabehandling (cellgifts-). Kram Berit

2009-10-30 @ 10:52:17

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0