Hemmagjord pizza

Va på middag med brudgänget ikväll! Vi gjorde hemmagjord pizza som blev hur god som helst!!! :D
Va dessutom askul att sitta och prata ända in på småtimmarna.. Som vanligt när vi tjejer träffas så blir det typ skamm åt den som inte äter upp all mat så jag, Becka och Tess satt och pressade i oss pizza tills vi höll på spy! ;) Men gott som fan vare!!! ♥

När maten lagt sig så gjorde vi en chokladkaka också och satt och dösåg på tv och pratade..
Va en himla mysig kväll men nu får jag fan lugna mig med att äta massa fika hela tiden! ;) haha Det är bara förvälsfika på förvälsfika! ;)


Hur god ser den inte ut?!




Men så äcklig va den inte! ;)

Men nu ska jag iaf gå och lägga mig för imorrn ska Phir få sig en genomgång för ingen lär ju göra nåt sånt när jag är borta ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0