Nytt handbagage :)


Köpte den hän väskan att ha som handbagage :) Hittade den på rea på Åhléns så den kostade bara 149 :-
Yey! Visst va den rätt fin? Den har dessutom asbra fack på insidan så man kan ha pass och biljett och sånt i den! :)

Börjar verkligen närma sig nu och jag är rätt så klar med packningen faktiskt!! Blev så himla fullt att jag fick lägga upp alla kläder och sen sortera bort det jag verkligen inte ville ha med mig.. Är helt värdelös på att plocka ut kläder att packa med mig!! "Men tänk om..." är det som förstör för mig! ;)
Men nu är det utsorterat och pressat så nu är det rätt luftigt faktiskt!!
Kan ju va skönt om man får ner handbagaget i ryggsäcken sen så man inte behöver släpa på två väskor när vi ska resa runt.. Det tror jag faktiskt skulle vara möjligt just nu :)

Men nu ska jag dammtorka och dammsuga för åtminstone dammtorkningen lär ju inte bli gjord på 5 mån!
Det kommer verkligen sen ut som en svinstia när jag kommer tillbaka! Får gulla med mamma så att hon kanske dammtorkar bokhyllan åtminstone en gång under tiden jag är borta...


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0