Nytt nytt handbagage ;)


Mamma va supersnäll och köpte den här superfina handbagageväskan åt mig idag!! :D
Den förra va lite liten märkte jag så den väskan va ju lite onödig egentligen.. (jag som alltid brukar shoppa så förnuftigt!;) ) hahah
Men den här är iaf stor och assnygg! :D i love it! ♥

Har dessutom hunnit med att förbereda fossingarna för strand och värme!! ;D Dom såg inte alltför vackra ut efter mina äckligt obekväma arbetsskor så dom mådde nog riktigt bra av att bli riktigt skrubbade och insmorda :)
Så nu är dom lena som babyrumpor..
Snart kommer iaf Becka och Tess hit för en sista liten träff! Jag och Becka ska dessutom byta lite kopior av varandras papper så det inte gör lite mkt om nån av oss blir av med väskan..
Vi är ju så förståndiga flickor.

Har iaf i princip packat klart ryggsäcken nu, men handbagaget är det lite jobb kvar med.. Men det är ju lite mer att bara snöra ner allt i väskan ;) I ryggsäcken har jag typ packat om 50 ggr och tryckt ihop allt ;) haha
Kläderna lär ju va rätt så skrynkliga när vi kommer fram!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0