Wihoo

Sitter i soffan med filten runt mig och varvar ner lite efter en rolig utekväll!
Hade nog egentligen roligast innan vi kom till krogen, men det va ändå kul att hänga med så coola brudar!!!

Åt först pizza med Sanna och Annelie och sedan fixade vi iordning oss för kvällen!!
Vic kom också och sen for vi i samlad trupp till Denise på förfest!!
Vi hade svinkul bara vi och satt och pratade massa strunt och tog en MASSA fula roliga bilder som jag inte ens vågar kolla igenom just nu.. Får samla mod till det imorrn.. Eller ja, idag blir det ju egentligen ;P

Hade iaf en superkul kväll trots för den JÄVLA PÄRONLIKÖREN!! ;) hahah
Återkmmer iaf imorrn med dom bilderna som jag törs visa för allmänheten! ;)  

Nu dampade sig datorn också så jag får inte bort kursiven.. Men aja!
Sov så gott så får ni the partyreport in the morning..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där JÄVLA PÄRONLIKÖREN!!!! Hahaha men det var fan sjukt kul! Jag och Annelie kan nog aldrig mer visa oss på max...:P

2009-10-04 @ 13:15:54

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0