Äntligen lite mer shopping!!

Va himla längesen nu jag gick på stan, men idag så tog jag och Tess oss en sväng!
Va jättekul att kolla på kläder och skor, men jag vill ju ha allt!! ;D
Jag hittade iaf en snygg liten jacka med leopardfoder på H&M, en klänning och ett linne från Only (båda på rea så jag fick BÅDA för 100 kr!!) Dessutom hittade jag ett par jeansleggings på Lindex :D Har letat länge efter ett par snygga jeansleggings så jag va riktigt nöjd när jag hittade ett par! Blir ju perfekt att flyga i!! :D

 
 

Blev dock trött i benen, trött i huvet och hungrig av att gå på stan så det va skönt när vi for hem!!
Nu ska jag slappa och se på Project runway ♥ tills det blir maaat! ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0