Bara till att skippa myskväll!

Va och hämtade datorn hos Vic idag och svängde förbi Maxi och köpte Ben & Jerrys och 6e + 7e säsongen av Friends så jag hade planerat en riktigt mysig kväll och bara slappa... Den lilla bubblan spräcktes dock när dom ringde från jobbet och sa att jag ska jobba inatt från 21 till 03/04 nånting! :( Blä!! Känner mig alldeles för sliten för att göra nånting över huvudtaget så det känns lite motigt måste jag säga!!! Ska ju dessutom upp imorrn för då kommer släkten på födelsedagsmiddag...

Men det är ju bra med extra pengar!!!

Ska iaf ta det lugnt nu fram till jobbet och ta en ipren innan jag far!!! Magen är ju inte riktigt med på noterna idag kan jag säga!!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0