Det mysigaste ljudet att vakna till...

...är definitivt ljudet av regn som smattrar mot taket och fönstret!!! Så vaknade jag imorse!!
Fick dock dåligt samvete eftersom jag låg där i min varma härliga säng och hästarna stog ute i kylan så jag drog på mig leggings och gummistövlar och sprang ut och la på dom täckena!! :)
Sen gick jag in igen och fortsatte min skönhetssömn.. Va jättehärligt att inte behöva vakna av en väckarklocka utan jag fick sova ut hur länge jag ville och inte hoppa ur sängen direkt jag vaknade heller! ♥
Jag älskar fan att sova!! ;)

När jag vaknade andra gången så hade det dock slutat regna, men det är ju inte direkt drömvädret ändå!
Är dock helt perfekt väder för att sitta inne och sy!! :D Måste ju sy klart min kjol som jag lovade att lägga upp bild på sen... Det blev lite för stor i midjan så jag måste ta in den lite och det betyder att jag måste göra om dragkedjan så där har ni svaret på varför det har gått så lång tid ;)


Kommentarer
Postat av: Bealucius

Det låter så romantiskt att vakna till regn, men imorse blev jag mest bara arg! haha iaf när regnet smattrar så högt att jag vaknar vid 9-tiden och gärna hade velat sova längre :)

Ja, det ska bli riktigt häftigt! Är ju en helt annan kultur/miljö där. Så tror det kommer bli en riktigt härlig och kul upplevelse/resa! :D

Haha tror inte svininfluensan har slagit igenom så stort där, men det är klart hade varit nice att ta den innan man åker. Men jag har hört att det blir först i okt dom börjar med massvaccinationerna i Sverige, men ska höra med Infektionskliniken om det går att få ta det innan man åker.

2009-09-04 @ 16:26:59
URL: http://bealucius.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0