Drygt att riva upp!!



Har ägnat mina vakna timmar med att sitta och riva upp den här fula gamla jeansjackan så att jag kan sy en ny liten jeansjacka av den.. Kan ju  berätta att det är hur drygt som helst!!! Har rivit upp alla sömmar nu i hela jackan och har börjat med att ta bort alla småtrådar som sitter kvar överallt!
Ska bli härligt när man äntligen får börja försöka pussla ihop bitarna så jag får en förhoppningsvis snygg jacka av den..

Får fortsätta imorrn för nu måste jag kila till jobbet. :/ Yey!
Hoppas ni har en bättre lördagkväll allihop!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, du är så duktig på att sy, önskar jag oxå kunde!



Detsamma! Nej jag har fått hjälp av min kompis Ella :) Jag vill aldrig mer se en html kod efter att ha läst webbdesign veckan innan jul :P

2009-09-20 @ 13:10:31
URL: http://izidor.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0