Födelsedagsfest!

Va ute igår och firade min födelsedag samtidigt som Vic hade inflyttningsfest! :D
Vi hade först förfest hemma hos Vic med massa härliga människor och sen drog vi ut på Allstar! Va första gången jag va där sen dom gjorde om och det va riktigt fint faktiskt!! Hade svinkul, men fick så fruktansvärt ont i fötterna!! Som tur va så hade jag ju med mig ballerinaskor också så smart som jag är! :D

Hade dock superkul!!! Va dock supertrött eftersom jag hade fått jobba till 5 på fredagsmorgonen och inte 2 som jag hade fått schema om!! :( Därför hade jag inte sovit nånting så jag va duktigt sliten på fredagsmorgonen! ;)
Det va dock bara att lägga bakom sig och tagga upp för fest!! :D










Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0