Kors i taket!

Nu ska jag faktiskt komma med en nyhet som kan chocka er en aning!
Jag är uppe en ledig dag innan 12!! :O OMG! Har nog inte hänt på ett bra tag faktiskt! Vaknade inte va väckaren heller utan av mig själv!!!

Kanske är för att jag är så himla pirrig på vad jag ska få i present ;) haha
Nä, jag hade då glömt bort att jag fyllde år idag och jag känner faktiskt ingen skillnad..
Rynkorna är precis lite djupa som förrut och celluliterna finns kvar! ;) hahah
Nää.. nu ska vi inte va sånna!

Ska iaf sy klart min jeansjacka idag.. Är rätt förväntansfull på hur den ska se ut tillslut.. Har inte så mkt kvar så jag borde kunna lägga upp resultatet här idag! :)

Have e little patience!


Kommentarer
Postat av: Annelie

GRATTIS :D Skulle skicka dig ett sms om jag inte hade slut pengar på telefonen.

Vi ses på fredag :)

2009-09-23 @ 13:35:21
URL: http://aalltid.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0