Mitt värsta pass någonsin!!!

Åh, det där var mitt värsta pass jag någonsin haft!!!! Jag satt och sorterade bort fula bullar i 11,5 timmar!!! Det va det drygaste någonsin!! Höll fan på att bryta ihop eller somna!!!
Egentligen hade vi nog varit klara runt 4, men pga av lite problem så fick vi köra om 4 timmars körning så jag fick sitta där hela passet!!! Den första någonsin som har fått sitta där hela passet och det va inte roligt kan jag säga!
Dessutom gick det dåligt med körningen så det blev en hel del jobb!!!

Va grymt härligt att få fara hem och få lägga sig i sängen efter att ha jobbat från 20.45 - 08.15!!
Men nu ska jag ut för idag ska hästarna tillbaka till stallet så det blir en mysig långritt tillbaka till stallet! :D

Hare bra!


SUCK!!! ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0