Tårta x2



Först blev det den här UNDERBARA(♥!!!!) smörgåstårtan från Ica Fyrklövern till middag..
Den är seriöst det godaste man kan äta!!! Jag älskar den!! ;)
Fick ju önska middag eftersom det ju är min stora dag.. hehe


..sen blev det prinsesstårta till efterrätt! :)
Fick ju önska efterrätt också såklart!!
Fick iaf jättefina presenter så jag är supernöjd! Hade ju absolut väntat mig en bil eller en lägenhet, men dom jag fick dög faktiskt ;)

På kvällen kom Becka, Tess och Micke och hjälpte mig med att äta upp resterna!! ;)
Fick dessutom presenter av dom också vilket jag inte hade väntat mig! ♥ Dom är ju för söta alltså!!

Alltsom allt en superfin födelsedag!! :) Wiiiie! Imorrn blire systemet för första gången!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0