Todays rapport

Har inte skrivit nåt idag tror jag.. Ni får ursäkta, men jag har faktiskt annat för mig! ;) haha
Nä, men när man jobbar blir det lite tid över till sånt här trams... haha

Idag har jag iaf varit ute på en mysig promenad i solen(!) med Tess.. Sen flyttade jag över hästarna till andra hagen efter två dagar i den lilla hagen.. Är fan nästan inget bete kvar nu!!

Va svintrött efter all ansträgning så det va inte direkt kul att fara till jobbet sen!!
Gick dock rätt så bra att jobba.. Undansett att jag fastnade i nästan en timme med att plocka bort formar från Karlsson.. Som att ni fattar vad det innebär, men det är varmt och jävligt!!

Men nu ska jag isäng för imorrn ska jag och Tess ut på en promenad med hästarna.. :)

Sov sött!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0