Trrröööööött!!

Shit va trött jag börjar bli!!! Jobbade ju inatt och kom isäng vid 6 imorse och sen klev jag upp kl 12 för att hinna i tid till att ge lunch till hästarna..
Känns som att det hade varit trevligt att få sova lite längre!!

Det gick däremot riktigt bra att jobba inatt.. Det va inte mkt bullar inatt så jag va typ klar där vid 12... Fick ta typ 45 minuters lunch och sen hjälpte jag Max med städningen på 5an och hjälpte till med att städa i bageriet.. Sen lallade jag mest runt ett tag och åt lite saffransbullar och pratade lite strunt... Innan jag gick hem kl 05 så vägde jag upp Varsågod :)

Får se om jag kanske lägger mig och tar en powernap ;) Ska på filmkväll ikväll så jag lär ju somna i soffan ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0