Vad gör jag med mitt liv??

Man får ju den tanken när man sitter och sorterar bort fula bullar i 9 timmar!!!
Helt sjukt tråkigt och understimulerande!! :( Va ju såklart mest igårnatt eftersom det alltid är asmkt på lördagnatt.. Ikväll blir det förhoppningsvis mindre för jag orkar inte sitta lika länge igen!!

Gick dock hem 7 efter ett 10 timmars långt pass och jag höll typ på att kollapsa!! Hur trött som helst!
Då hade jag efter bullarna va slut hjälpt till med städningen och stått och spolat runt sockringen i typ 1 timme och stått bakom ugnen och brytit bröd en liten stund! Usch!!!!

Är ju inte taggad på ett till pass som ni kanske kan fundera ut av det här halvbittra inlägget ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0