Varför är jag så stressad hela tiden?

Jag fattar inte varför jag konstant känner mig stressad?!
Känns som att jag konstant har glömt nåt eller att jag är sen till jobbet eller att jag har glömt att jag ska jobba..
Kommer typ få nå superstresssyndrom!

Jag vet ju att jag inte jobbar förrän imorgonnatt, men det känns hela tiden som att jag har glömt bort att jag ska jobba ikväll, att jag tagit fel på dagen eller att jag har glömt att göra nånting jag borde ha gjort...
Fattar inte vad det kan vara???


Ska nog försöka stressa av och intala mig själv att det är inget jag har glömt och se lite på tv innan jag ska isäng.. Orkar inte riktigt vända tillbaka på dygnet eftersom jag ändå måste vända det igen imorrn så jag ska nog va upp ett tag till.. Kanske se på nån film..

Sov gott ni andra!


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0