NY MOBIL!



Va på stan med Tess igår och köpte en mobil!! Tog väldigt mkt längre tid än vad jag hade tänkt mig eftersom det inte var solklart.. For först till MediaMarkt för där är ju mobilerna på så man kan kolla runt på hur mobilen funkar. Blev sjukt besviken på touchmobilerna! Dom är ju hur krångliga som helst och jag vill ha en vanlig knappsats inte ett tangentbord där man måste ha en liten pinne att peka med..

Gick därför runt på typ alla mobilaffärer i stan och kollade och tillslut hittade jag Samsung F8300Expert. :)
Den har touchskärm, men om man blir less kan man skjuta upp och så har man ett vanligt tangentbord! :D
Hur bra som helst! Dessutom är det 8 megapixelkamera och GPS.

Touch är faktiskt inte så svårt som jag trodde. Man vänjer sig rätt fort faktiskt :)
Älskar min nya mobil!!! :D Det som var extra härligt var att den var på rea! Dom har nämligen lagerrensning på Expert.


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0