Phir-piff!

Nu har Phir fått sig en liten uppsving! Det behövdes verkligen! Det är ju som ingen som pillar öronen, borstar tänderna eller rakar tassarna på honom när jag var borta så han såg ut som en skogsmulle!
Var inte speciellt poppis att raka mellan trampdynorna men i slaskväder behövs det verkligen!
Va superskitig i öronen och 3 tänder sitter löst så det var mindre bra.. Måste nog fara till veterinären så dom får dra ut som där tänderna och skrapa resten på tandsten.. Jag skrapade bort lite på dom främre tänderna som är lättast att komma åt, men dom andra är typ helt omöjliga! Han ligger ju inte stilla i mer än 3 sekunder åt gången och har jättemkt hängläpp som är ivägen så det får dom söva han och fixa!

Dock blir det ju synd om gammgubben om han måste ta bort 3 tänder! :S Men det är inte fagert däri så lite städning måste nog ske!
Ska väl bada han också, men det blir en annan dag.. Nu ska vi ta oss en promenad och sträcka lite på dom nyaansade benen! ;)


Njuter av en smaskig tuggpinne efter långprommisen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg Phir :)

Jo jag kommer förbi på fredag, men jag jobbar på lördag morgon, så det blir nyktert för mig.

Du kan alltid ta över min lägenhet :P

2010-04-08 @ 11:21:40

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0