Piña colada!



Hade en supertrevlig vin- och ostkväll hos Frida igår!
Vi satt och snaskade på kex, ostar och vindruvor och hade det hur mysigt som helst!
Jag är ju ingen vinmänniska så jag körde på Piña colada! Hur gott som helst faktiskt! :D
Jag och Tess skulle ju prova Smirnoffs nya Cosmopolitan men den var inge god alls!
Smakade bara sur apelsin.. :S
Sen for jag, Becka, Tess, Frida och Sandra in till stan. Jag gick på Olles för att träffa Bea, Vicky och Sandra :D Dessutom är det ju gratis inträde! Va jättekul att träffa dom men kvällen blev inte så superlyckad..
Runt halv 1 gav vi upp och gick på Max och åt hamburgare! haha Endel kvällar blir som inte så lyckade bara!

Taggar Valborg istället! :D




Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0