Framme i Sydney

Nu ar vi framme i Sydney. Vi bor hos Martinas moster som bor i Epping vilket ligger en liten bit utanfor stan.
Dock ar det bara att ta taget sa ar man inne i stan. Det ar mkt varmare har an det ar i Nya Zeeland sa det kommer nog ta ett tag innan vi ar vana. Dock harligt!


Spelar kort med Martina, Sarah (matrinas kusin) och Sarahs kompis

Idag har vi gatt pa stan och shoppat. Eller ja, vi hittade ingenting men imorrn ska vi fara till ett stort outlet sa da ska vi val hitta nat! Annars ar det ratt dyrt har sa vi far halla i planboken.
Har dessutom kopt ett busspass idag sa vi har ju gjort av med pengar! ;) Ikvall ska vi nog forsoka planera ihop lite hur vi ska fara och framfor allt var vi vill stanna. Det funkar namligen sa att man koper ett pass for en stracka (sydney-cairns) och sen far man stanna var man vill bara man far at samma hall hela tiden. Man kan alltsa inte vanda tillbaka, men det har vi anda inte tid med. Nar man vill fara vidare gar man bara in pa internet och bestaller en resa.
Kanns valdigt praktiskt eftersom det ar sa himla langt mellan staderna har! Dessutom hoppas jag dom har ac ;)

Troligtvis bar det av till Brisbane, men inget ar sakert nar det ar tal om jag och bex. (hennes nya smeknamn) Bast det ar sa bokar vi om biljetten och far till nya zeeland igen ;) haha

 


Kommentarer
Postat av: Bealucius

Ok. Haha jo det är lätt hänt att dom gör det :P Jag lärde en kille vad kk betyder och efter det så kunde han inte sluta säga det! :D haha men lite kul att man har lämnat ett avtryck iaf. Ja det tycker jag du ska göra, kan vara intressant att se ;) ja det var en upplevelse, absolut inte likt något annat. Men var kanske inte riktigt min typ av resa, fortfarande Thailand som toppar listan över bästa resmål! :D men nästa gång tror jag det blir Europa.

2010-01-07 @ 20:00:58
URL: http://bealucius.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0