Fan!

Hade inte den bästa morgonen idag! Vaknade av sms-signalen imorse och undrade "men vem fan skickar ett sms den här tiden?" Groggy kollade jag på klockan och där stog det 07.12!!!!!

Fick ju fan panik!! Tur att Sandra hade skickat sms och väckte mig annars hade jag nog sussat på där hur länge som helst! Blev ju bara att slita på sig mjukisarna och springa iväg till jobbet!

Hatar att försova mig! Visst man får sova en timme till, men det är då inte värt det! ;)

Blir så himla stressad och blir som felbalanserad! Tur bara att det inte var poliskontroll längs vägen för det var inte under dom lagliga gränserna nånstans kan jag säga! Tur att Elisabeth inte är stenhård så man inte blir dödad! ;) Var dock här innan halv 8 så jag tycker jag va rätt duktig..


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0