Jag behöver fan hjälp!

Jag måste ju fan vara lite störd.. Idag efter jobbet har jag roat mig med att organisera Sandras garderob. Blev hur bra som helst!! :D Jag tycker det är så jävla roligt att fixa till och lägga alla kläderna i snygga högar och hänga på galgar.. Är det nån annan i världen som också tycker det är kul??! ;)

Fint blev det iaf! Ska lägga upp bilder sen på dom härliga fynden som låg inklämda i bakgrunden från högstadiet!
Väldigt roande!
Nu har vi iaf varit på ett knökat coop och köpt mat och sprit till helgen. Ska nämligen till Sandras stuga ute i bushen! Ska fan bli skitkul att bada badtunna och umgås!

Hade iaf en jättekul kväll igår! Sjukt oväntat, men det är ju det som gör den så underbar! När jag och Vicky kom tillbaka från att ha slappat på uteserveringen på Olles så gick vi upp till Sandra och satt på balkongen med Pernilla och Sandra :) Skrattade och hade hur kul som helst!
Bjöd över grannen som kom med gitarren och sen hade vi allsång tills kl. 3 på morgonen! Hade två cider kvar i Sandras kyl så det kunde ju inte bli mkt bättre!
Var dock sjukt slitsamt att stiga upp till jobbet!!

Men nu blir det tacos!!!!! :D


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0