Återseende! :D

Var på förfest igår med massa trevliga människor! :D Var jättekul att träffa Victoria, Annelie, Sandra och Bea igen!! Det har ju gått så himla lång tid!!!
Hade hur trevligt som helst och kunde ju såklart glänsa med min bränna! ;D Höll dock på att frysa ihjäl trots att jag hade dunparkasen och vinterskorna! Hur kallt som helst och så står resten i vårjackor! Helt crazy! ;)

Hoppas jag vänjer mig snart eller att det blir jävlar mkt mer varmare fort!!

Ikväll blir det pizza med Tess och Bex :D


Kommentarer
Postat av: victoria

Aanna, jag kom ju på att den helgen är det ju jag ska till stockholm! Så vi får skjuta på det lite. Men jag tänkte om vi ska fara till stallet någon dag? :) men vi kan ju höras på telefonen :P

2010-03-15 @ 18:40:34
URL: http://wiccys.blogg.se/

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0