Topup för garderoben

Var på stan igår för att köpa massa grejer som blev slängt på resan..
Började med att gå in på Lernia, växla pengar och lämna in undervattenskameran på framkallning. Sen gick jag och klippte mig! Hur härligt som helst att bli av med det toviga, slitna längst ut! :D
Blev dock ingen förändring på frippan utan det blev det gamla vanliga ;)

Annars köpte jag en svart tjocktröja, mjukisar, sminkborttagning, kajal, nagellacksbortagning, en ny plånbok, trosor och en ny dator! Det blev en Acer och den är hur bra som helst! Min förra började bli så himla seg så det blev till att investera i en ny. Den är MKT snabbare kan jag säga!



Idag blir det in till stan igen för dom har outlet på läderjackor och jag och Bex ska dit! ;)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0