Första dagen på nya jobbet :)



Har varit på Isringhausen och jobbat för första dagen idag :)
Gick så himla fort igår att jag hann knappt reagera! Va ju där på intervju där kl 9 och kl halv 11 ringde hon Lernia och sa att jag hade jobbet! :D Fick då fara direkt in till stan för att skriva på papper och få kläder..

Idag var vi på introduktion från kl 8 till kl 14.. Kom igång efter ett tag och det gick riktigt bra faktiskt. 
Hade dock bara ett äpple med mig till lunch så  jag höll  typ på att dö av hunger ;)

Gruvar mig dock sjukt mkt för att börja 05.30 imorrn och framför allt för att cykla dit på torsdag! :S
Varför har jag ingen bil?! :(


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ar det for ett stalle?

2010-10-26 @ 19:01:17

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0