Nyklippt! :)



Har varit och klippt mig idag. Tack Berit för presentkortet! :D
Har inte klippt mig sen precis efter att jag kom hem så det behövdes verkligen! Hon tog kanske av lite väl mkt på längden, men nu är topparna fräscha iaf! Håret växer ju ut och det är uppklippt och lätt nu så man faktiskt kan göra nåt av det! :) Blev såklart jättesugen på att köpa nytt klet till håret, men dom är ju så dyra!

Sen gick jag på stan med Sandra, Julia, Vicky :) Köpte nästan ingenting! Bara ett par nya strumpbyxor.. (Ett par likadana som jag redan har) dom är från Twilfit och är så sjukt bra! 100 den och assköna!
Mina som jag har nu (har dessutom haft ett par innan dom) har jag haft så mkt så det är hål i dom!

Det gör typ ont i hjärtat att gå på stan när man inte kan köpa nåt! Det är ju fina grejer precis överallt! :S


Kommentarer
Postat av: B erit

Så fin du blev efter besöket hos frissan. Du har ju så vackert hår och jag är så glad att du inte exprimenterar så våldsamt som somliga brukar.

Bra att du stärker din karaktär näår du är ute på stan. Det är nyttigt på många sätt.

Jag har haft surströmmingsparty i kväll med familjerna Jonsson och Brännström, Curt och Karin (Kerstins mamma). Inga-Maria ville inte utsätta sig för lukten! Fortsatt trevlig helg. Kram Berit

2010-10-02 @ 23:16:26

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0