Pysseldag

Har varit en riktigt bra dag idag! Klev ändå upp rätt tidigt för att hinna med nåt idag..
Har sytt klänningen till Halloweenfesten idag! :D Den blev riktigt bra faktiskt!
Kommer se helt crazy ut men det kommer bli skitkul!!

Ska ju va dragqueen så jag har köpt rosa spray och förstöra håret lite, lösögonfransar och sen hade jag ju tänkt att hitta en paljettklänning, men det fanns ju förståss inte. Så himla typiskt att man inte kan hitta en klänning när man behöver en! Så istället gick jag på Ohlsons tyger och köpte paljetttyg och svart fodertyg.
Hihi . ni kan ju bara tänka er hur jag kommer se ut?! Men det ska bli så sjukt kul!!!

Nu ska jag se på film och slappa lite :) ska göra manikyr också så att jag fin och fräsch inför provanställning imorrn på Only. Ska bli riktigt kul, men jag kommer va skitnervös! :)


Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0