Fullt upp!

Har ju som endel av er vet börjat kolla runt efter en bostadsrätt istället för hyreslägenhet!
Är ju totalt omöjligt att få tag på en lägenhet och att köpa lägenhet är ju faktiskt en riktigt bra investering!

Fick idéen förra veckan så allt har gått väldigt fort!
Har gått på ett par visningar, varit på banken och fixat lånelöfte och idag hade jag budgivning på drömlägenheten.
Förlorade den dock, så det blir till att fortsätta leta :)

Hinner ju typ absolut inget annat dock! Måste egentligen göra matlådor,
städa, tvätta och börja packa ihop mina grejer!
Men imorrn har jag en tidig visning så efter det borde jag hinna tvätta, fixa matlådor och iaf börja packa lite :)
Skulle va skönt att gå köra hem lite lådor med grejer som jag inte behöver.
Usch va jobbigt det känns att packa ihop allt och städa ur lägenheten.. och framförallt.. Flytta hem! :( Usch!

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0