Markoolio på Nolia! :D




Såhär nära va jag och Sandra Markoolio idag på Nolia! hahah
Det är lite pinsamt hur glad man blir bara av att se en kändis ;) haha
Men han är ju sjukt kul faktiskt! Va riktigt härligt väder idag!
Jag och Sandra har spanat in en husbil som vi ska köpa ;) haha Det är sjukt hur pimpade husvagnar och husbilar är nuförtiden! Dom är ju snyggare än lägenheten!

Köpte asgott bröd, superbra limm och garn som blir en ascool halsduk!
Gick dessutom runt och provsmakade allt mumsigt kött! Allt som är rökt är ju hur gott som helst!

Nu ska jag fixa mig och fara på fest hos Christer :)
Hoppas jag kommer igång igen för nu är jag ju inte supertaggad..

Kommentarer

Vem är det?
Ska det stå kvar?

E-post: (publiceras ej)


Bloggadress:


Skriv ner en rad eller två..:

Trackback
RSS 2.0